Menighedsrådsvalg - resultat af valgforsamling

På valgforsamlingen i Gladsaxe Kirke tirsdag den 17. september 2024 blev følgende valgt:

Kandidater, medlemmer af menighedsrådet:

Jens Aaman Holzher

Anne Læssøe Jensen

Kathrine Opager Jensen

Thekla Johanne Ravn

Aase Nielsen

Anne Aaman Holzher

Hanne Carstensen

Camilla Søndergaard S Andersen

Ulla Jungersen

Sten Engelbrecht Frantzen

Berit Rasmussen

Stedfortrædere:

Nanna Kirsten Aaman Holzher

Christina Fobian Nielsen

Joy Caludann

Bjarne Dahlgaard

Susanne Zachariassen Bernth

Martin Karbech Mouritsen

Peter Lawrence Havinden Brooker

Jana Højgaard Brodersen

Disse på valgforsamlingen valgte kandidater udgør Gladsaxe Sogns menighedsråd fra 1. december 2024 til 30. november 2028 – med mindre der senest tirsdag den 15. oktober 2024 indleveres en gyldig alternativ kandidatliste, hvorved der udløses afstemningsvalg til afholdelse tirsdag den 19. november 2024.

Kandidatlister skal afleveres på en af By-, Land- og Kirkeministeriet godkendt blanket, der fås ved henvendelse kirkekontoret (se nedenfor) – eller kan downloades på:

I Gladsaxe Sogn skal vælges 11 medlemmer til menighedsrådet, hvorfor kandidatlisten maksimalt må indeholde 22 navne. Kandidatlisten skal i Gladsaxe Sogn være underskrevet af 11 stillere, som alle skal have stemmeret i sognet ved afstemningsvalget. Ingen kan være stiller for mere end én kandidatliste eller for en liste, hvorpå den pågældende selv er opført som kandidat. En stiller for en liste kan være kandidat på en anden liste. Ingen kan opstilles som kandidat på mere end én liste. En kandidat på en liste kan være stiller for en anden liste. Ingen kandidat må stå på en kandidatliste uden vedkommendes samtykke, der skal gives skriftligt for valgbestyrelsen.

Kandidatlister kan i Gladsaxe Sogn senest tirsdag den 15. oktober 2024 afleveres på:

Gladsaxe Kirkes kirkekontor

Gladsaxe Møllevej 43