Sogneudflugten

Sogneudflugten 2024

Gudstjeneste i Gladsaxe Kirke og sommertur ud i det blå en søndag d. 15. september 2024 klokken 10.30-18.

Vi begynder sogneudflugten i Gladsaxe Kirke kl. 10.30 og kører derefter ud i det blå.

Mødested : Gladsaxe Kirke

Tilmelding dig her. Tilmeldingen er først gennemført, når betalingen også er foretaget på MoblePay 80560 eller til kordegnen. Sidste frist for tilmelding er mandag den 1. september kl. 12:00 (men efter princippet: først til mølle ...)

Pris : Turen koster 200 kr. for voksne og 100 kr. for børn.

Sommerudflugten er en heldagstur.

Beløbet inkluderer bus, frokost, hertil 1 glas vin, øl eller vand. Dessert og kaffe/the samt guidet rundvisning. Der tages forbehold for ændring.

Vi forventer at være hjemme ved præstegården omkring klokken 18.

Vi har tidligere besøgt bl.a. Bjernede Kirke, hvor vi fik en spændende rundvisning - samt nydt et flot traktement på Hotel Krebshuset.

Der er altid et stort deltagerantal på udflugterne - vi har altid en hyggelig dag!

Yderligere info kontakt sognepræst Roar Tuxen Lavik.